Hvordan kan jeg bestille til en annen adresse?

Hvis du ønsker at bestillingen din skal leveres til en annen adresse enn din folkeregistrerte adresse, kan du kun bestille med kortbetaling. Du kan heller ikke ha personnummeret ditt registrert i kundeprofilen din, noe du automatisk vil ha hvis du noen gang har betalt med faktura eller delbetaling.

For å velge en annen leveringsadresse må du opprette en ny kundeprofil og registrere en annen e-postadresse enn den du har i din eksisterende profil og uten å oppgi personnummer. Vær oppmerksom på at vi ikke leverer til Svalbard.

Slik gjør du det:

• Gå til "Logg inn" og klikk på "Ny kunde"
• Skriv inn e-postadressen din (merk: må ikke være den samme som du har på en eksisterende kundeprofil)
• Skriv inn fornavn og etternavn
• Klikk på "Skriv in adresse manuelt" og skriv inn ønsket leveringsadresse
• Velg et passord og oppgi mobiltelefonnummeret ditt
• Si ja eller nei til nyhetsbrev og klikk deretter på "Fortsett"
• Legg ønskede varer i handlekurven
• Gå til kassen og forsikre deg om at riktig leveringsadresse og mobilnummer vises under "Leveringsmåte"
• Velg kortbetaling, fyll inn kortdetaljene dine og klikk på "Fullfør kjøpet"