Hvis du ønsker at bestillingen din skal leveres til en annen adresse enn din folkeregistrerte adresse, kan du kun bestille med kortbetaling. Du kan heller ikke ha personnummeret ditt registrert i kundeprofilen din, noe du automatisk vil ha hvis du noen gang har betalt med faktura eller delbetaling.
For å velge en annen leveringsadresse må du opprette en ny kundeprofil og registrere en annen e-postadresse enn den du har i din eksisterende profil og uten å oppgi personnummer. Vær oppmerksom på at vi ikke leverer til Svalbard.
Slik gjør du det:
• Gå til "Logg inn" og klikk på "Ny kunde"
• Skriv inn e-postadressen din (merk: må ikke være den samme som du har på en eksisterende kundeprofil)
• Skriv inn fornavn og etternavn
• Klikk på "Skriv in adresse manuelt" og skriv inn ønsket leveringsadresse
• Velg et passord og oppgi mobiltelefonnummeret ditt
• Si ja eller nei til nyhetsbrev og klikk deretter på "Fortsett"
• Legg ønskede varer i handlekurven
• Gå til kassen og forsikre deg om at riktig leveringsadresse og mobilnummer vises under "Leveringsmåte"
• Velg kortbetaling, fyll inn kortdetaljene dine og klikk på "Fullfør kjøpet"