For å sikre en rask og korrekt returbehandling ber vi deg om å ikke sende returer fra forskjellige bestillinger i samme pakke. Vennligst send returer hver for seg i henhold til vedlagte returinstruksjoner.
De fleste returer registreres online via vår returside, og hver bestilling har et unikt returkollinummer. Hvis du har betalt med konto/faktura, får du som regel tilbakebetalingen din rett etter at du har levert inn returen hos ditt utleveringssted, men kun for den bestillingen som returkollinummeret er knyttet til. Øvrige returvarer må først behandles manuelt. Identifisering og tilbakebetaling tar dermed lengre tid, og det er større risiko for feilbehandling. Skulle pakken uheldigvis forsvinne på vei tilbake til oss, vil du i tillegg kun få tilbakebetalt for de varene som er knyttet til returkollinummeret for én bestilling, da øvrige varer ikke er knyttet til pakken.
Dersom du likevel velger å returnere varer fra flere bestillinger i samme pakke, vær oppmerksom på at returfrakt belastes for hver bestilling i pakken.