Endre utleveringssted for pakken - før kjøp
Før du trykker på "Fullfør kjøpet", kan du endre utleveringsstedet. Antall utleveringssteder du kan velge mellom varierer avhengig av hvilken betalingsmåte du har valgt og om du har handlet hos oss tidligere.
Når du har valgt leveringsmåte i kassen, vises et standardforslag for utleveringssted basert på postnummeret ditt. Hvis du vil velge et annet utleveringssted, gjør du dette ved å klikke på "Endre" under "Leveres til". Velg blant de nærliggende alternativene som vises, eller søk etter et helt nytt utleveringssted ved å skrive inn sted eller postnummer i søkefeltet. Hvis dette er din første bestilling med en annen betalingsmetode enn "Kredittkort", vises ikke søkefeltet. Da kan du bare endre til et av de nærliggende alternativene som vises. Vi leverer ikke til Svalbard.
Endre utleveringssted for pakken - etter kjøp
Etter at du har trykket på "Fullfør kjøpet" i kassen, kan du ikke endre valgt utleveringssted via vår nettside. I noen tilfeller kan transportøren imidlertid gi deg muligheten til å endre utleveringssted i forbindelse med at de sender avisering om levering til deg. Les mer i aviseringen, eller på transportørens nettside/app.
Endre leveringsadresse ved hjemlevering - før kjøp
Din bestilling blir automatisk levert til din folkeregistrerte adresse hvis du velger en annen betalingsmåte enn "Kredittkort". Vår adressedatabase blir oppdatert nesten daglig mot folkeregistreringen. Hvis feil adresse vises i kassen, kontakt kundeservice for hjelp til å gjøre en manuell søkning av adresseopplysninger.
Hvis du har valgt betalingsmåte "Kredittkort" og ikke har oppgitt noe personnummer i din kundeprofil, kan du selv endre leveringsadressen. Logg inn under "Mine sider" og oppdater adressen din under "Min profil" før du går til kassen. Forsikre deg om at adresseendringen vises i kassen før du trykker på "Fullfør kjøpet". Vi leverer ikke til Svalbard.
Endre leveringsadresse ved hjemlevering - etter kjøp
Etter at du har trykket på "Fullfør kjøp" i kassen, kan du ikke endre leveringsadressen din via vår nettside. For alle betalingsmåter bortsett fra "Kredittkort" kan vi bare endre leveringsadressen til en ny adresse når den er oppdatert hos myndighetene. For betalingsmetoden "Kredittkort" kan vi vanligtvis endre til valgfri leveringsadresse. Kontakt kundeservice hvis du trenger hjelp med noe av dette.