Hva gjør jeg om jeg savner returseddel eller returetikett?

Følg returinstruksjonene, de varierer avhengig av type vare/bestilling. For mange varer finner du returinstruksjonene i leveransen din, men for enkelte varer sendes disse i stedet til deg via e-post etter at varen er levert.

En returseddel er papirlappen der du angir returårsak og deretter legger ved i returen. Hvis du registrerer returen din på nettet via vår returside, trenger du ikke å sende med returseddeln, ettersom returårsaken da registreres der i stedet. Hvis returen din ikke kan registreres på nettet og du mangler en returseddel, kontakt kundeservice.

En retur krever også en returetikett som festes utenpå pakken (dvs. en etikett med vår returadresse). I mange tilfeller er denne vedlagt i leveransen, men i noen tilfeller opprettes den hos ditt utleveringssted/transportør når du leverer inn returen. Dette fremgår i så fall av returinstruksjonene. Hvis du i henhold til returinstruksjonene må feste en returetikett selv og mangler denne, kontakt kundeservice.

Har du mistet returinstruksjonene dine, kan du i mange tilfeller opprette returen ved å logge inn på Mine sider/Mine bestillinger og følge instruksjonene der. Hvis du trenger hjelp, kontakt kundeservice her. Ikke glem å oppgi ordrenummeret og hvilke varer du ønsker å returnere.