Kontakt oss via reklamasjonsskjemaet du finner her eller under "Kontakt oss" på våre kundeservicesider. Legg ved 2-4 bilder av skaden og eventuelt skadet emballasje, gjerne tatt fra ulike vinkler. Beskriv feilen så detaljert som mulig, når du oppdaget den og hvordan den oppsto (hvis du vet dette). Hvis din større/tyngre vare din ble levert med synlig transportskade, les mer her: Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?
Kundeservice vil deretter komme tilbake til deg så snart som mulig med forslag til løsning basert på hva som er galt med varen. Mulige løsninger kan være prisavslag, at du sender tilbake varen til oss, bytte av del av vare/hele varen eller i enkelttilfeller reparasjon. Vi anbefaler deg å vente med å returnere varen til vi har kommet tilbake til deg.
Hvis du ønsker å returnere varen direkte uten å kontakte oss, følg returinstruksjonene som fulgte med leveransen. Husk å oppgi at varen er skadet slik at reklamasjonen ikke forveksles med en vanlig retur. Merk at du selv må bære varen ut til bakkeplan/tomtegrense ved henting, transportøren henter ikke varen inne i hjemmet ditt. Lagre kvitteringen du mottar fra utleveringsstedet/transportøren til du får bekreftelse på at reklamasjonen er håndtert av oss.
Les mer om reglene for reklamasjon her: Hva gjelder hvis jeg ønsker å reklamere en vare?